tisdag 14 april 2009

17 April

Oj, nu måste jag skynda mig, för Laptopen har slut på batterier snart, men jag tänkte jag skulle försöka uppdatera min blogg, för det är viktigt att uppdatera ofta, det har jag lärt mig. Jag ber om ursäkt för att det inte blev nåt mode inlägg idag heller, men nästa inlägg lovar jag att det ska bli mode!

Påskfirandet var roligt i år, men barnen ville inte måla ägg, så jag målade alla ägg själv. Det kändes lite onödigt att måla de som skulle bli pannkaka, men jag visste inte vilka som skulle användas just för det syftet, så jag målade alla iallafall, för säkerhets skull.

Här är ett par bilder på kycklingar:


Jag lovade att skriva om mode (jag fick ju till och med ett inlägg om hur jag borde skriva mer om mode!), så här är en liten försmak.


Praktisk och snygg

Zven

Gillar du kyckling? Har du dåligt med batterier? Skriv ett inlägg i min gästbok!

1 kommentar:

  1. Hej planta! Jag har aldrig kommenterat på din blog tidigare, men jag och min sambo brukar läsa den ibland och tycker den är kul och trevlig!! Trots att vi inte träffat dig på riktigt så känns det nästan som att vi känner dig och du verkar vara en sympatisk person. :) Nu är det länge sedan du skrev något och vi hoppas att inget har hänt dig och att allt är bra. Hoppas på nya uppdateringar snart!!! (och fler roliga synvillor!) Kram! Från två hjärtan på carlshem.

    SvaraRadera