tisdag 14 april 2009

15 April

Usch, nu är det sådär länge sedan jag uppdaterade min blogg senast. Och jag som hittat så många spännande kläder på nätet, men eftersom jag bloggar från min sambos Laptop just nu, så får jag ta och visa upp dom senare den här veckan. Jag lovar!

Jag har funderat på sommartider en del. Jag tycker det är oansvarigt av den svenska staten att ta bort en timme från folk sådär, utan att be om lov. Visst, man får ju tillbaks timmen på vintern igen, men tänk om någon dör på sommaren, då förlorade den personen en timme av sitt liv, som den kunde ha använt för att kanske plantera fänkål eller så. Någon borde protestera, facket till exempel.

Här är lite bilder på Fänkål:


En fänkål



Flera fänkålar



I genomskärning

Gillar du Fänkål? Har din Sambo också en Laptop? Skriv ett inlägg i min gästbok och berätta!



(P.S: Jag tordes inte länka till Pär Gässles version av låten, för nu har ju Ipren-lagen trädit i kraft, och jag vill inte att Ipren ska stämma mig för att jag använder deras låt.)

4 kommentarer:

  1. Raffe!!!!

    Kul 1.- att du har en blogg!!
    Kul 2.- att du är densamma med dina funderingar på gott, inte ont!
    Kul 3.- att jag hittade hit! :D
    Kul 4.- Nu får du faktiskt lov att uppdatera bättre :D (den var nog mer ämnad åt mig hehe, liksom kul 3 ;P)

    SvaraRadera
  2. Hm... Hm... Detta inlägg fick mig att känna "jäj, Raffe!" men sen läste jag vidare och blidde fundersam. Hm...

    SvaraRadera
  3. Hej, roligt att du kommeterar min blogg, men vem är Raffe? Jag har en vandrande pinne som heter Rolf... (Jag törs inte skriva mitt riktiga namn, för då kommer hackrarna och tar mig)

    SvaraRadera
  4. Evening dresses “ skoaffärer” are meant to be worn strictly for particular events held only in the evening. Evening events are always special no matter for what event and so it positively calls for a particular eye-catching dress. Dressing up very nicely for a night party is an important factor for girls as it provides a special feeling of elation for every woman. You will find it difficult to locate a woman who doesn't love clothes. They are so attracted to clothes. Also, there is nothing disappointing than a shabbily dressed woman. Therefore, any woman has to dress herself attractively to achieve her good looks. The age of a woman is also an important factor when it comes to choosing clothes klädbutiker. Often, you find old women wear clothes suitable for young girls. This will not provide a good look to any woman. As such, it is a must for any woman to choose her dresses to suit her age from aftonklänningar.

    SvaraRadera