måndag 23 mars 2009

24 Mars

Oj oj oj, nu var det alldeles för länge sedan jag uppdaterade min blog senast, det är nästan så jag får lite dåligt samvete. Men jag har varit upptagen med att ta hand om mina vandrande pinnar, och dottern har varit magsjuk och börjat i scouterna. Dessutom har min dator krånglat, så nu har jag skaffat ett nytt internet! Det heter chrome och ska tydligen vara bättre än explorer-internet.

Men jag lovar att för att kompensera ska jag uppdatera min blog varje dag den här veckan! Tummis!

Låt se, vad har jag annars gjort under den gångna månaden:


Jag har köpt ett nytt linne! Visst är det fint! Det var lite litet, men jag sydde upp det. Jag funderar på om jag inte ska blogga lite mer om mode, för sånt vet jag ganska mycket om.


Jag har löst en massa Sudokun! Jag föredrar minisudokun, för de går snabbare att lösa, så då kan man hinna med säkert 3-4 stycken på samma tid som man skulle hinna lösa ett mer komplicerat sudoku.

Många av mina väninnor tyckte att det var väldigt roligt med synvillor, så här kommer en till!
Tydligen är den röda linjen längre än den blå.

Sådärja! Har du också inte uppdaterat din blog? Tycker du om internet? Skriv ett inägg i min gästbok!

1 kommentar:

  1. Du borde absolut blogga mer om mode. Du verkar ha väldigt god smak och kan säkert gå långt inom modebloggsvärlden.

    SvaraRadera