torsdag 19 februari 2009

20 Februari

Ojsan, tydligen så hade jag glömt att ställa in så att vem som helst kan skriva i min gästbok, vad pinsamt. Det kan förklara varför ingen lämnat någon kommentar, det är ju ganska jobbigt att skaffa sig ett googlekonto. Min son fick hjälpa mig med mitt, konto. Det är också han som visade hur man gör hyperlänkar. Hursomhelst, nu får alla i hela världen skriva i min gästbok, så nu kommer kommentarerna anstormande, det är jag säker på!

En person som messade mig på ICQ ska starta en internetförsäljning av vandrande pinnar, så jag beställde några av honom för att stödja hans affärsidé. De är jättebilliga ! (Fast jag bytte mina mot min dotters gamla guldhamster som hon tröttnat på). Och med lite tur kommer de med posten nästa tisdag.

Här är lite bilder på vandrande pinnar:


Visst är de gulliga!


På den här bilden är den vandrande pinnen lite gömd, se om du kan hitta den.


Det här är en bild på Salta Pinnar, för jag blev väldigt sugnen på dem.

Ooooh vad spännande, jag kan knappt vänta.

Har du beställt pinnar på nätet? Glömde du också att ställa in så att alla kan skriva i din gästbok? Skriv om det i min gästbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar