tisdag 17 februari 2009

17 Februari

Oj oj! Nu har det varit alldeles för många dagar sen jag senast uppdaterade min blogg. Jag har varit upptagen med att läsa Liza Marklund. Jag har en väninna som sparade alla DN från sommaren när Nobels Testamente gick som följetong, så jag behövde inte ens köpa boken!

Det är lite fräckt att ha ett "Z" i sitt namn, om jag hade fått ett barn idag, då skulle det också få ett namn med ett z i. Kanske Linuz, eller Ztina, om det blev en flicka.

Här är lite bilder på isbjörnar, som är mitt tredje favoritdjur:

Jenz


Zuzanne och Zara


Ozkar


Den här bilden tog jag på Kolmårdens djurpark. Jag tyckte att björnen var väldigt oförskämd, och jag påpekade det för skötarna, som lovade att den skulle bättra sig. Den hette tydligen Urzuz.

Har du träffat en Isbjörn nån gång? Sparar du också på DN? Skriv ett inlägg i min gästbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar