måndag 9 februari 2009

9 Februari

Jag blev så förfärligt upprörd i dag när jag hittade den här hemsidan. Hur kan man göra något sådant mot stackars oskyldiga katter! Jag skrev ett långt inlägg och skickade det till dem. Det finns ett protestbrev som cirkulerar på internet mot den här sidan, skriv på det och protestera! Jag grät i säkert fem minuter när jag såg sidan.

Usch, jag är helt nedstämd nu. Och min dator krånglar fortfarande.

Här är ett par bilder på hur jag känner mig just nu:


Tydligen ska alla dom här ellipserna vara lika breda, men jag har mätt dem, och det är de inte! Jag fattar ingenting.

När jag tankade ner den här bilden roterade den, men nu har den slutat. Jag är ganska besviken.

Har du också protesterat någon gång? Är du besviken? Skriv ett inlägg i min gästbok och kommentera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar