tisdag 17 februari 2009

18 Februari

Jag glömde bort att skriva om alla hjärtans dag den 14:e. Fast det är kanske lika bra, jag tycker att det är en lite väl kommersiell högtid. Man ska bara köpa saker hela tiden. Dessutom blir man fet av choklad, och det är inte bra. Och jag har hört att dom gör geléhjärtan av grishjärtan, vilket är jätteäckligt. Varför kunde inte folk visa att de älskar varandra varje dag istället? Fast då kanske man skulle bli ännu fetare av all choklad förstås.

Här är en massa bra emotikoner som du kan använda när du skriver ett kärleksbrev eller chattar med någon du är intresserad av på ICQ:

Den här kallar jag "förlägen"


Girl Power!


Pussgurka!


Det här är min favorit, han ser så söt ut!


Det är kul att shoppa!

Har du också använt emotikoner? Glömde din sambo bort alla hjärtans dag i år igen? Skriv ett inlägg i min gästbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar